Pradžia > Darren Aronofsky, Hugh Jackman, Rachel Weisz > 143> The Fountain / Versmė

143> The Fountain / Versmė


Šitą filmą buvau įsijungusi kelissyk, bet vis iš karto ir išjungdavau. Šį kartą įsijungti mane paskatino reklama per vieną televiziją, kuri neišgaravo iš galvos net kitą dieną. Mane sudomino pavadinimas ir tai, kad vaidina du man patinkantys aktoriai. Bet tik šįryt suvokiau, koks filmas tai galėtų būti (sunkiai suvedžiau, kad ,,Versmė” galėtų būti būtent šis filmas). Na, ir ką, įsijungiau…

Trys nesusijusios siužetinės linijos apima tris skirtingus laikotarpius – dabartį, XVI-ąjį amžių ir neapibrėžtą ateitį. Fantastinėje dramoje pasakojama apie meilę, mirtį ir gyvybės medį.

Keistai sumišusi esu po filmo. Taip, D. Aronofsky moka padaryti, kad žiūrovas būtent taip ir jaustųsi. Tai trečiasis jo filmas, kurį esu mačiusi. Bet visgi šio pernelyg negirsiu, kaip kad dariau su ankstesniais (Black Swan ir Requiem for a Dream).

Tas XVI a. man apskritai visiškai nepatiko. Ateitis?.. Irgi ne kažką. Bet negaliu nesakyti, kad be jų filmas būtų geresnis. Sunkiai be šių siužetinių linijų būtų pasiekta tai, ką norėjo filmu pasakyti režisierius.

O dabartis- labai graži.. Taip, ji liūdna, bet vis tiek tai buvo gražu. Šitiek meilės, šitiek vilties… Viskas taip prasminga.

O jau pabaiga… Nesulaikiau šypsnio. Tobula.

Hugh Jackman’o įdėtas darbas į šį filmą tikrai vertas apdovanojimo. Įsikūnyti į tris skirtingus personažus viename filme- tikrai sudėtinga.

Sudėtinga man apie jį šnekėti. Bet pažiūrėkite. Kiek skaičiau nuomonių, tai daugeliui jis tobulas, tad galbūt ir jums jis taps vienu geriausiu matytu. Nors man taip nėra, bet žiūrėti vis tiek buvo verta.

Ai, o muzikos takelis- puikus.

Rašau 7/10

Rež.: Darren Aronofsky, vaidina: Hugh Jackman, Rachel Weisz, 2006 m., JAV, Kanada, anglų ir majų k., 96 min.

Reklama
  1. Kol kas komentarų nėra.
  1. No trackbacks yet.

Parašykite komentarą

