Pradžia > Alison Pill, Lindsay Lohan, Megan Fox, Sara Sugarman > 307> Confessions of a Teenage Drama Queen / Vis dėlto aš būsiu žvaigždė

307> Confessions of a Teenage Drama Queen / Vis dėlto aš būsiu žvaigždė


Man rodos, jau esu kažkada minėjusi, kad komedijos su Lindsay Lohan man patinka. Taigi, tikėjausi, kad patiks ir šitas filmas.

Tai filmas apie Merę (nors ji save visada pristatinėja Lola), kuri iš Niujorko persikelia į Niu Džersį. Norėdama būti pastebėta (nors šiaip ir taip ji yra ganėtinai originali savo išvaizda asmenybė) ji pameluoja apie save, o ir gyventi fantazijų pasaulyje jai patinka, net ir didžiausia jos svajonė yra tapti garsiai. Nauji draugai, nauji potyriai netrukus įsuka ją į sūkurį, o galop ji sužino apie savo mylimos grupės iširimą. Taigi, ji įsinori pakliūti į paskutinį jų koncertą.

Nuobodus. Nuobodus ir vaikiškas, jau toks buvo, kad norėjau pasielgti taip, kaip dažniausiai nesielgiu: išjungti filmą. Taip, turiu tokią savybę, kad jei jau pradedu filmą, tai noriu jį ir pabaigti (o gal dar pasidarys įdomu?), bet šiame kai kurie momentai buvo tiesiog tragiški.. Primityvus su veikėjais, kurie tiesiog persistengia rodydami emocijas. Kai kurių aktorių vaidyba- tikrai perspausta. Siužetas vietomis gal ir neblogas, bet visumoj… Ne, man tikrai nepatiko. Vienintelis dalykas, kas patiko, tai- mokytoja. Tikrai įdomus personažas. O visa kita.. Na, ištvėriau aš tas pusantros valandos, bet šiaip jau manau, kad tik sugaišau laiką.

2/10

Rež.: Sara Sugarman, vaidina: Lindsay Lohan, Megan Fox, Alison Pill, 2004 m., JAV, Vokietija, 89 min

Reklama
  1. Kol kas komentarų nėra.
  1. No trackbacks yet.

Parašykite komentarą

