685> 300 / 300


300Rež.: Zack Snyder
Vaidina: Gerard Butler, Lena Headey, Michael Fassbender, Dominic West
2006 m., JAV, 117 min
Žanras: Veiksmo, fantastinis, istorinis, karinis
imdb nuoroda čia.

300 pasakoja apie tai, kaip karalius Leonidas su 300 vyrų kariauna stoja į kovą prieš persus.

Šiais metais pasirodė antroji šio filmo dalis, o aš tuo tarpu pagalvojau, kad pats metas pamatyti pirmąją dalį, juolab, kad joje vaidina ne vienas mano mėgstamas aktorius. Tačiau net ir jie nepakėlė filmo vertės mano akyse. Lyg ir žinojau, apie ką jis, lyg ir buvau nusiteikusi būtent tokiai kino juostai, tačiau nuobodžiauti ėmiau itin greitai. Pradžioje dar buvo visai įdomu, kas ir kaip ten bus, tačiau vėliau bežiūrėdama teturėjau galvoje mintį: o gal paskui bus įdomiau? Bet ne, nebuvo. Visgi, buvo vienas dalykas, už kurį didelį pliusą dedu: kinematografija, kuri paliko itin malonų įspūdį. Deja, kaip jau pati ne kartą pastebėjau, vien gražaus ir įsimintino pastatymo man nepakanka.

Ar žiūrėsiu antrąją dalį? Pripažinsiu, kol kas nebelabai traukia, tačiau ateity – galbūt. 5/10

Reklama
  1. Kol kas komentarų nėra.
  1. No trackbacks yet.

Parašykite komentarą

