Pradžia > David Frankel, Jennifer Aniston, Owen Wilson > 686> Marley & Me / Marlis ir aš

686> Marley & Me / Marlis ir aš


marley_and_me_png_627x325_crop_upscale_q85Rež.: David Frankel
Vaidina: Owen Wilson, Jennifer Aniston
2008 m., JAV, 115 min
Žanras: romantinė komedija šeimai, drama
imdb nuoroda čia.

Marley & Me – tai filmas apie sutuoktinius, kurie sumano įsigyti šunelį, kad tokiu būdu galėtų pasiruošti šeimos pagausėjimui. Taip maždaug skambėtų anotacija. O šiaip jau, jei daryčiau išvadas pagal daugelį komentarų apie šią kino juostą, tai vertėtų paminėti, kad tai vienas tų filmų, kurie daugelį pravirkdo, o labiausiai verta jį žiūrėti gyvūnų (tiksliau – šunų) mylėtojams. Jis statomas šalia tokio puikaus filmo kaip Hačiko,kuris ir man labai patiko. Todėl norėjau vieną gražią dieną (o tiksliau – vakarą) pažiūrėti ir apie Marlį. Tačiau galop dabar priklausysiu tikriausiai mažumai, nes filmas man nepatiko.

Žinau, kas visus graudina šiame filme ir galiu pasakyti, kad taip, mane toje vietoje jis irgi sugraudino, nors ašarų nešluosčiau. Myliu šunis, todėl mano abejingumas šiam filmui siejamas tikrai ne su tuo, aš puikiai suprantu, koks svarbus yra prisirišimas, meilė augintiniui ir kad gyvenimas be jo atrodo nebesuvokiamas. Įdomumo dėlei galiu paminėti, kad daug jautriau sutikau vieną pagrindinius veikėjus aplankiusią žinią maždaug filmo viduryje.

Taigi, kas man nepatiko? Ogi tai, kad tiesiog nesupratau šio filmo tikslo. Pradžia. Du jauni dirbantys žmonės susituokia. Įsigyja šunį. Bando apsiprasti su šunimi. Vėliau tas šuo nueina į antrą (jei ne trečią planą). Sutuoktiniai sau gyvena ramiai, su šiokiais tokiais nesklandumais, kurių tikriausiai pasitaiko kiekvienoje šeimoje, bet viskas išlieka gan stabilu. Pabaigoje vėl prisimenamas šuo. Filmo pabaiga. Atsiprašau, kad suspoilinau visą filmą, bet iš kitos pusės, kaip ir nieko tokio nepasakiau. Kuo ypatingi Džonas ir Dženė, kad jų istoriją reiktų rodyti? Kuo ypatingas Marlis? Apskritai, kaip pirmiau rašiau, į Marlį kreipiamas dėmesys tik pradžioje ir pabaigoje, o filmo vidury jis tarsi dingsta, kartais parodant dar kokią vieną kitą jo išdaigą, bet visumoj – veikėjų šeimoje nevyko visiškai nieko, kas būtų verta dėmesio, viskas buvo taip nyku ir nuspėjama. Keli momentai, susiję su Marliu sukėlė emocijų, bet šiaip jau man filmas toks visiškai apie nieką. 5/10

Reklama
  1. Kol kas komentarų nėra.
  1. No trackbacks yet.

Parašykite komentarą

