Pradžia > Alfred Hitchcock, Grace Kelly, Ray Milland, Robert Cummings > 773> Dial M for Murder / Įvykus žmogžudystei skambinkite M (1954)

773> Dial M for Murder / Įvykus žmogžudystei skambinkite M (1954)


do-you-really-believe-in-the-perfect-murderRež.: Alfred Hitchcock
Vaidina: Ray Milland, Grace Kelly, Robert Cummings
1954 m., JAV, 105 min
Žanras: kriminalinis trileris
imdb nuoroda čia.

Vyras Tonis planuoja savo žmonos nužudymą. Tačiau viskas klostosi ne taip, kaip suplanuota. Visgi, jis nepasimeta ir imasi plano B.

Jei sekate mano atsiliepimus šiame tinklaraštyje, tai tikriausiai pasirodys, kad kartojuosi, bet nieko naujo išties ir nepasakysiu šįkart. A. Hitchcock ir šioje kino juostoje parodo visą savo meistriškumą, tad man nieko kito neliko, tik gėrėtis siužeto vingiais, jaudintis dėl personažų likimo ir stebėtis vykdomo plano genialumu.

Kaip ir rašoma anotacijoje, vyras suplanuoja žmonos nužudymą. Aišku, į kalėjimą sėsti jis nenori, tad skrupulingai sukuria tiesiog puikų planą, kuriame, rodos, nėra nė vienos menkiausios klaidos. Vėliau viskas klostosi visgi ne taip, kaip buvo planuota, bet geriausia tai, kad Tonis nė sykio nesutrikdavo, kai nutikdavo kas nors nenumatyta. Šaltakraujiškumas, akylumas ir neieškojimas žodžių kišenėje – stipriosios jo pusės.

Įtampa išlaikoma viso filmo metu iki pat paskutinės sekundės. Todėl sėdėjau kone visą laiką ir vis kilnodavau antakius besiklausydama dialogų, nes viskas atrodė taip puikiai suregzta, kiekvienas siužeto vingis atnešdavo vien tik teigiamus jausmus ir nekantravimą, kaip galiausiai pasibaigs. Na, jei nuoširdžiai, kas nutiks personažams, nuspėjau greitai, bet man buvo įdomu būtent kaip tai bus pateikta. O logiškų išvadų šioje kino juostoje yra ne viena, logikos netrūksta ir pabaigoje, tad liko tik džiaugtis, jog ji nesugadino bendro vaizdo.

Vaidyba gera, vėl smagu pamatyti gražiąją Grace Kelly, kuri šiame filme atskleidžia labiau savo aktorinius gebėjimus nei Rear Window (nors kas paneigs, kad ir jame ji nebuvo puiki?). Kiti du pagrindiniai aktoriai iki šiol lyg ir nebuvo matyti, bet manau, ateity dar juos pasiseks išvysti.

Siužetas vyksta vėlgi, kaip jau minėtame Rear Window, vienoje patalpoje, tik viena kita scena vyksta už jos ribų. Įtampa kuriama dialogais, nes ne kartą, rodos, žinau, kas įvyks, nes tai buvo aptarta, bet vis vien iki paskutinės sekundės sėdėjau užgniaužusi kvapą, kol tas apkalbėtas įvykis įvykdavo.

Vienas malonumas jį žiūrėti. Ir ne kitaip. 9/10

Reklama
  1. Kol kas komentarų nėra.
  1. No trackbacks yet.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: